claudiia ;D Wisniewska

Alla inlägg under juni 2011

Av Claudia ;D wisniewska - 20 juni 2011 08:30

  Vaknade för en stund sen och kollar på tv nu idag så ska jag ,mormor och  julia kanske fara på stan annars blir det imorgon ;D

Av Claudia ;D wisniewska - 19 juni 2011 15:15

Nu ska jag fara ut och leka med min hund ...   

25+

Av Claudia ;D wisniewska - 19 juni 2011 12:37

 Idag så är det ganska varm men det blåser ganska mycket .Senare om dagen ska jag till min kusin och äta där ;D Hon är på klassresa och hon kommer idag nåt vid 9 på kvällen men jag ska fara till hennes mamma och en annan kusin ;P Jag är lite förkyld hoppas det går över för jag vill inte att jag ska vara sjuk och sitta hemma flera dagar ;p Men nu ska jag lyssna på lite musik hejdå  

Av Claudia ;D wisniewska - 18 juni 2011 09:45

Godmorgon alla mina söta läsare har nyss vaknat och ska äta frukost. Idag så kommer kanske min kusin ;) Vi får väl se om han kommer eller inte ;) Men jag måste gå och äta frukost bloggar mer senare hejdå ;D 


Saknar er där i sverige !!      

Av Claudia ;D wisniewska - 17 juni 2011 19:00

Hey idag så har jag varit hos min farmor och min kusin . Det har slutat rengna och det är ganska varmt ute det är 22+ i skuggan hoppas det inte rengnar imorgon ;P När jag kom hem så åt jag glass ;D mums óch kollat på filma jag har inte gjort så mycket ska gå och kolla på en film och äta chips ;D

 

Hej

Av Claudia ;D wisniewska - 17 juni 2011 11:16

Hej bloggen förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid ;/
Jag är i polen nu och jag har inte hunnit bogga för att jag måde illa spydde och så ;(
Men jag ska försöka att förbättra mig på att blogga mera ;D Idag så vet jag inte våt sånt vad jag ska göra det rengade idag men solen kommer fram ;D Hoppas det blir varmare sedan ;D
Igår så kom min kusin han är 5 år och heter miloszek ;)Det är 5 Dagen jag är här i polen och jag tror att jag ska stanna här till juli vi får väl se ;D Det kommer komma några bilder av min kusin och ja kanske nåt annat oxå men nu måste jag gå o äta Hejdå       
Det kommer komma flera bilder lite senare ;)

;D

Av Claudia ;D wisniewska - 4 juni 2011 19:24

hej hej bloggen jag har inte bloggar på 2 dagar men tid ;p Men i Torsdags så sovde jag över hos min kusin det är jätte-kul vi åt chips med dil och godis det var super kul;) Nästa dag så kom jag hem då for jag på stan och shoppa lite med mamma vi var i olika affärer sen när jag kom hem så gick jag ut typ spelade fotboll med några kompisar  ..Hade oxå fredagsmys ;)Jag var oxå på tannen med ahsan och kappe för dom fråga om jag ville följa och jag hade inget att göra så jag for med dom ;)Sen på kvällen  cyklade vi rund på stan med mamma eller  hon cykla och jag åkte rullskidor ;) Men sen sa mamma ska vi fara till våran kusin en stund och då for vi dit vi var där 30 min kanske sen for vi hem  och klockan 22.30 grillade vi ;)  Och Idag så har jag inte gjort så mycket det har varit så dåligt väder så man kunde typ inte göra nåt .Var typ hemma hela dagen sen for jag ut men jag var ute en liten stund sen for jag hem ;) Jag har typ smsat hela tiden idag    Men nu ska jag gå och se en film Hejdå


Presentation


Hej det är jag som heter claudia och är 11 år ;D Jag bor i lycksele. Jag går i 5:an på södermalmskolan och på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar ;D Ja men nu får du sluta läsa här läs i bloggen iställe ;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards