claudiia ;D Wisniewska

Alla inlägg under maj 2011

Av Claudia ;D wisniewska - 31 maj 2011 19:03

  Hej hej bloggen idag i skolan var det kkuull ;) Några i 4:an 5:an 6:an gjorde en theater som hete snövit och dom 7 rapparna dom var jättebra. ;)
Och Ja vi hade matte och blaa blabla så vidare . Efter skolan spelade jag ruta med några stycken det var jätte-ku.l ;) När jag kom hem så åt jag fika och 16.10 tror jag kom elina till oss och åt här sen klockan 16.30 gick vi till busstationen och var där för 6orna skulle ju på klassresa till gäteborg. ;) Kul för dom ;) Vi va där och kolla när dom åkte dom ska vara där i 5 dagar tror jag ;p  Sen när dom for gick jag mamma och pappa på stan .  Mammaoch jag gick til lindex och köpte shorts och 2 par leggings ena var bå och andra var lilla ;) Sen gick vi hem jag fick ett nytt spel till mitt nintendo ds från pappa Tack ;) Då spelade jag lite och sen satt jag mig på datorn ;) Jag bloggar mera imorgon Hejdå 

 (Några bilder vad jag köpte idag )

  Leggings ;)   leggings ;)   Shorts ;)  

Av Claudia ;D wisniewska - 30 maj 2011 20:42

Hej hej bloggen idag i skola var det jätte-kul ;)

På rasten Var jag med wille men då sen satt han på en stol och så att det är hans ;p och vi pratade och så vidare . Men kramde wille mig iställe ;När skolan var slut var jag med wilma vi stannade i skolan och körde ruta ;) wille linn anton wilma amalia var med ;) Sen gick linn anton och amalia och då kom några andra ;) vi körde rita men sen så filmade wille oss så vi filmade honom ;D sen gick wille på utveklingsamtal och vi körde ruta fika och spelade fotboll sen gick vi hem och då  gick jag på stan med julia åt glass  och  och sen när vi kom gick jag och spelade fotboll med ahsan ;)


   (Glass (glass Mums   )








:)

Av Claudia ;D wisniewska - 29 maj 2011 20:21

          Hej hej bloggen nu så äter jag kvällsfika och det blev en macka ;p
 Jag har inte gjort mycket idag för att det rengnade så mycket så kunde inte gå ut ;/

Jag var bara på stan med mamma och köpte lite grejer ;) Ja nu ska jag gå och se på film Hejdå puss & kram   

<3

Av Claudia ;D wisniewska - 29 maj 2011 15:21

  

Hej bloggen jag har tänk börja blogga från början och börja blogga lite oftare ;)
Hoppas ni tycker om min blogg och fortsätter att läsa den ;)


Jag heter Claudia är 11 år bor i lycksele och älskar
att vara med kompisar spela fotboll och sjunga ;) Jag går på
Södermalmskolan i  5 : an och är mitt favorit ämne i skolan

är idrott och engleska;) Ja nu fick ni vet lite om mig och om ni vill veta
mera äre bara att fortsätta att läsa min blogg ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som heter claudia och är 11 år ;D Jag bor i lycksele. Jag går i 5:an på södermalmskolan och på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar ;D Ja men nu får du sluta läsa här läs i bloggen iställe ;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards